tisdag 5 augusti 2014

Quilt Passion

Quilt Passion – Inspiration, kurser och material för Lappmosaik!
Quilt Passion har återuppstått, nu som en liten butik med allt material du kan tänkas behöva för att sy i tekniken English Paper Piecing, att sy över mallar, eller Lappmosaik, som jag valt att kalla tekniken på svenska.
Nu har jag också tagit hem mönster och handfärgad ull för bedårande saker från May Blossom och mönster till söta figurer från Melly and Me och Rosalie Quinlan. Jag gillar australiska designers.
Jag hoppas att du kommer att upptäcka hur roligt och rogivande det är med Lappmosaik!

Löpande demo: Fussy Cuttin, att skära mönsterpassat i Quilt Passions monter.


http://quiltpassion.se/



Jag tar kort, även utländska, men bara svenska kontanter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar