tisdag 5 augusti 2014

Butiken Annalunda

 Butiken Annalunda
Mitt namn är Anna och det är jag som har Butiken Annalunda och har haft sedan 20 år tillbaka! Min fysiska butik ligger i Förslöv på Bjärehalvön och min webbutik har adressen www.butikenannalunda.se.
Jag ser verkligen fram emot att få delta på Öresundquiltarnas utställning! I min monter kommer ni även möta Eva Johansson, som är en aktiv bloggerska ”Bambi syr”, och Eva Månsson! Båda kommer, under hela mässan, hålla i olika demonstrationer bl.a. hur man syr fina portmonnäer, olika speciallinjaler, spännande tekniker, prata om produkter som kan underlätta och göra arbetet ännu roligare!
I montern kommer ni även hitta specialpriser på skärmattor, saxar och nålar och naturligtvis produkter och tyger som gör Butiken Annalunda till en annorlunda tygbutik!

Jag kan ta emot alla valutor samt kort.

I vår monter kommer vi att demonstrera:

En ny plast som man stryker fast! Kan användas på in och utsidan av necessärer t.ex.
Ta-Da, snabb sydda trianglar!
Ett material som gör att man enkelt sammanfogar vadd!
Hur man använder linjalen Hex n more och mini Hex n more!
Hur man syr söta portmonnäer!
Vi tipsar om bra ”rätt så nya” vaddsorter: Stiff Stuff och en annan väldigt härlig vadd som mina kunder har döpt till ”Anna vadden”!  


Förutom demo så hittar ni många nyheter och mässpriser på saxar, skärmattor, blad till rullknivar och blomsternålar!

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar